سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را چنین سوگند دهید ، اگر بایدش سوگند دادن : که او از حول و قوت خدا بیزار است ، چه او اگر به دروغ چنین سوگندى خورد در کیفرش شتاب شود ، و اگر سوگند خورد به خدایى که جز او خدایى نیست در کیفرش تعجیل نبایست چه او خدا را یگانه دانست . [نهج البلاغه]

کانون بانوان کوثر

دری و دیواری. دری از چوب. دیواری از کاهگل. کاش در می سوخت، دیوار فرو می ریخت. سوختن و فرو ریختن به از این روز بود. روزی به چشم دیدن و به دل لمس کردن و های های گریستن.

روزی که در کوفته شد. کوفتن نبود، از جا کندن و فرو ریختن بود و او فاطمه(س) بود. تنها ایستاده کنار در، به این امید که شاید حرمتش را نگاه دارند، حرمت او را که دختر رسول خدا بود و همسر علی (ع). دری از چوب . دیواری از کاهگل. هر دو ناتوان از نحمل ضربات.  فاطمه(س) آنجا بود. بین در و دیوار. دری که از جا کنده شد....

در، هر روز مشتاق بود. مشتاق دست های او که بر سردی اش دست بکشد و دیوار در آن اشتیاق که در باز شود. و این باز شدن نشانه بود . نشانه ای که او می رود، او می آید. رفتنش را تاب نداشتند، نه در نه دیوار. آمدنش را چشم انتظار بودند هردو. که آمدنش گرمی و طراوت داشت، زندگی داشت....

زندگی؟ بین در و دیوار مانده بود. برگ سبزی را می مانست در آستانه پاییز. پاییز؟ نه! زود بود برای آمدن پاییز. و پاییز زندگی اش چه زود آمد ! زندگی بین در و دیوار مانده بود....




فاطمه حاجی حسنی ::: سه شنبه 87/2/31::: ساعت 10:46 صبح

امداد و نجات در سوانح و حوادث از مهمترین فعالیتهای این جمعیت است.

ریاست جمعیت هلال احمر ابهردر نشست روز 19 اردیبهشت ماه دیداری که از سوی امور بانوان ابهر همزمان روز جهانی صلیب سرخ صورت گرفت گفت این جمعیت از سال 130 در ایران آغاز به کار کرده ودر سالهای بعد از انقلاب (1359)به نام جمعیت هلال احمر در ایران تغییر نام داد .

                                                                             ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: سه شنبه 87/2/24::: ساعت 11:55 صبح

ولادت باسعادت اسوه صبر واستقامت( حضرت زینب کبری (س))را بر تمامی پیام آوران سلامت وپرستاران زحمتکش تبریک وتهنیت عرض می نمائیم.




فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:42 عصر

پرستاران از بااخلاق ترین وبا گذشت ترین اقشار جامعه هستند.

فرماندارابهربه همراه جمعی از اعضا کانون بانوان ابهر از دانشکده پرستاری دیدار نمودند که در این بازدید  رجبی با بیان این مطلب گفت :دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد در این صورت باعث رشد وآگاهی جامعه خواهد شد. رجبی از پرستاران به عنوان نیروهای توانمند در عرصه ی بهداشت و درمان و همکار و همپای پزشکان یاد کرده وخواستار حل مشکلات پرستاران ودانشجویان این رشته از سوی مسئولان شدند .

                                                  ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:41 عصر

روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه جمعی از مربیان واعضای کانون بانوان ابهر ازنما یشگاه کتاب تهران  دیدن کردن وضمن بازدید از قسمتهای مختلف نمایشگاه از تازه های نشر هم اطلاعاتی کسب نمودند.این بازدید با هدف آشنایی بانوان با کتاب وانس و دوستی با آن که به همت امور بانوان فرمانداری وشهرداری ابهر انجام گرفت .




فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:38 عصر

ابهر نیوز یک ساله شد وبا یک ساله شدنش نشان داد می تواند همچنان پویا و توانا در راه اطلاع رسانی صحیح به مردم منطقه ابهر رود گامهای مفید و موثری بردارد بدون شک تولد ابهر نیوز یک تحول بزرگ وعمیق در عرصه خبر و رسانه در ابهر بود و از این باب باید به همه ابهرنیوزی ها تبریک گفت که آنان با پشتکار و اعتماد به نیروهای جوان خود بتوانند همچنان استواری سربلند به انجام رسالت بزرگ خویش بپردازند. در یک جمله کانون بانوان کوثر تولد یک سالگی ابهر نیوز را به همکاران محترم آن سایت خبری تبریک می گوید.

مدیریت و اعضا کانون بانوان کوثر




فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:37 عصر

این آزمون روز5شنبه 19 اردیبهشت سال جاری با حضور کلیه مدرسین این طرح در شهرستانهای ابهر و خرمدره در سالن اجتماعات فرمانداری این شهربا حضور مرادی نماینده امور بانوان استانداری وآذر آقاداداشی مشاور فرمانداری ابهر در امور بانوان بر گزار شد.

          ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:31 عصر

 

آذر آقاداداشی مشاور فرماندار در امور بانوان آموزش مهرورزی، عبودیت، صبر و حوصله، ادب و احترام، امیدواری همگام با آموزش و پرورش الگوهای رفتاری اهل بیت را از مهمترین عناوین کلاسهای طرح رحمت عنوان نمودند.

                                                                ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 3:9 عصر

به مناسبت روز جهانی کار وکارگر یک دوره همایش کوهنوردی ویژه بانوان شاغل در شرکت صنایع پلاستیک ابهر برگزار شد.

 

                                                                     ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/15::: ساعت 11:1 صبح

 آذر آقاداداشی در جلسه بررسی مشکلات بانوان شریف آباد حضور یافت و با اعلام این خبر افزود: ما در این کلاسها تلاش می کنیم تا بانوان را با نحوه ی رفتار درست با نوجوانان و جوانان تربیت اصولی کودکان و درست استفاده کردن از وسایل ارتباط جمعی نظیر موبایل، اینترنت، ماهواره و ... آشنا کنیم.

 

                                                                ادامه مطلب...


فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/15::: ساعت 11:0 صبح

   1   2      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :24741
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<