سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند که در روزگار خلافت عمر بن خطاب از زیور کعبه و فراوانى آن نزد وى سخن رفت ، گروهى گفتند اگر آن را به فروش رسانى و به بهایش سپاه مسلمانان را آماده گردانى ثوابش بیشتر است . کعبه را چه نیاز به زیور است ؟ عمر قصد چنین کار کرد و از امیر المؤمنین پرسید ، فرمود : ] [ قرآن بر پیامبر ( ص ) نازل گردید و مالها چهار قسم بود : مالهاى مسلمانان که آن را به سهم هر یک میان میراث بران قسمت نمود . و غنیمت جنگى که آن را بر مستحقانش توزیع فرمود . و خمس که آن را در جایى که باید نهاد . و صدقات که خدا آن را در مصرفهاى معین قرار داد . در آن روز کعبه زیور داشت و خدا آن را بدان حال که بود گذاشت . آن را از روى فراموشى رها ننمود و جایش بر خدا پوشیده نبود . تو نیز آن را در جایى بنه که خدا و پیامبر او مقرر فرمود . [ عمر گفت اگر تو نبودى رسوا مى‏شدیم و زیور را به حال خود گذارد . ] [نهج البلاغه]

کانون بانوان کوثر

روز سه شنبه 11/10/86 جلسه نقد و بررسی آسیب های اجتماعی شهر صائین قلعه با حضور اعضاء شورای شهر در دفتر شهرداری صائین قلعه برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا خانم آقاداداشی مشاور فرماندار در امور بانوان با بر شمردن برخی از اهداف تشکیل کمیسیون امور بانوان شهرستان ابهر از جمع حاضر خواستند تا با همکاری این جمع آسیب های اجتماعی در این شهر را کاهش دهند.

در ادامه ایشان افزودند:متاسفانه با گسترش روز افزون ابزار آلات فرهنگ غربی ،فرار دختران ،ماهواره و ... در جامعه روبرو هستیم.

ایشان درادامه با بیان اینکه :طلاق ،فرار دختران و قرص های اکستازی،ایدز،روابط پنهان جوانان از جدی ترین معظلات جامعه در سال های اخیر می باشد ،از مسئولین خواستند تا یک برنامه ریزی مدون چگونگی استفاده از ماهواره و اینترنت را به جوانان آموزش دهند تا راه برای استفاده خوب و موثر از این وسایل ارتباط جمعی در جامعه باز شود .

در پایان اعضاء حاضر برای ایجاد یک بستر فرهنگی مناسب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اعلام همکاری نمودند.




فاطمه حاجی حسنی ::: جمعه 86/10/14::: ساعت 2:9 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :24974
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<