سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]

کانون بانوان کوثر

سه شنبه گذشته 11/10/86 جلسه آسیب شناسی اجتماعی با حضور جمعی از بانوان شهر صائین قلعه با حضور سرکار خانم مرادی، مدرس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع اعتیاد، در محل حسینیه حضرت رقیه (س)برگزار شد.

در این جلسه ابتدا خانم مرادی به معرفی برخی از مواد مخدر جدید پرداختند و گفتند :ماده "نورچیزک"یک ماده تزریقی است که عوارضی همانند لکه های پوستی،پرخاشگری ،خواب رفتگی عضلات و پوکی استخوان و... را ایجاد می کند.

وی ادامه دادند:ماده جدید دیگر "پان" است که ماده ای سرخ غلیظ رنگ است و در قالب آدامس و پاستیل به عنوان خوشبو کننده دهان عرضه و مورد مصرف قرار می گیرد که عوارضی همچون عدم تعادل در حرکات و رفتار را دارد و با ادامه مصرف آن شخص را به بیماری هایی چون سل و هپاتیت ،سرطان دهان و حنجره پوسیدگی دندان ها مواجه می سازد. ایشان در ادامه اکستازی را یکی از مواد مخدر مخرب برشمردند و گفتند:اکستازی ماده ای سفید رنگ با بوی کپک و به صورت پودر ،کپسول،قرص و یا محلول عرضه می شود و از عوارض آن می توان به تخریب سلول های مغز ،از دست دادن آب بدن ،بیهوشی و حملات قلبی و ...

 اشاره کرد.

در پایان خانم مرادی از جمع حاضر خواستند تا جوانان و نوجوانان اطراف خود را از خطر این مواد آگاه و در صورت مواجه با چنین اشخاصی آنها را به مراکز درمانی ارجاع دهند.

 




فاطمه حاجی حسنی ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 4:10 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :24970
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<