سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]

کانون بانوان کوثر

 

آذر آقاداداشی مشاور فرماندار در امور بانوان آموزش مهرورزی، عبودیت، صبر و حوصله، ادب و احترام، امیدواری همگام با آموزش و پرورش الگوهای رفتاری اهل بیت را از مهمترین عناوین کلاسهای طرح رحمت عنوان نمودند.

                                                               

وی با بیان اینکه قرآن و عترت دو عضو جدایی ناپذیر دین اسلام به شمار می رود و تنها راه سلامت و نجات بشر به کار بستن این دو ثقل است پس انسان باید الگوی زندگی خود را از این دو منبع بگیرد افزودند امروزه خانواده با معضلات فراوانی روبروست که برخورد مناسب با آن جدا از راه بینش صحیح میسر نیست بر این اساس ارتقا سطح آگاهی خانواده عامل بسیار مهمی در جهت کاهش تنش ها و اختلافات به شمار می رود و همین مسئله مسئولین کشور را بر آن داشت که با اجرای طرح رحمت گامی در جهت آگاه نمودن خانواده ها بردارند.

ایشان هدف از این طرح را کاربردی کردن قرآن و سیره ی نبوی ائمه معصومین و بومی نمودن آموزشهای دینی ویژه زنان و دختران جوان، بالا بردن سطح آگاهی بانوان شهری و روستایی و تحکیم و قوام بخشیدن به خانواده ها اعلام کردند و افزودند 18 پایگاه برای این دوره در ابهر در نظر گرفته شده است که این کلاسها توسط اساتید دانشگاهها و مدرسین آموزش خانواده تدریس خواهد شد.

وی از بانوان علاقمند به شرکت در این کلاس ها خواست جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به پایگاههای ذیل مراجعه کنند.

مدرسه راهنمایی دیانت (حسین آباد)، دبیرستان الزهرا، مدرسه راهنمایی نوردانش، پایگاههای نهضت سوادآموزی، حسینیه پاسداران، مکتب امام صادق هیدج، دبیرستان هاجر هیدج، دبیرستان شرف سلطانیه، خوابگاه دبیرستان هجرت سلطانیه، دبیرستان عرفان صائین قلعه، کانون شهید مطهری شریف آباد و کانون بانوان کوثر ابهر

 




فاطمه حاجی حسنی ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 3:9 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :24911
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<