سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

کانون بانوان کوثر

پرستاران از بااخلاق ترین وبا گذشت ترین اقشار جامعه هستند.

فرماندارابهربه همراه جمعی از اعضا کانون بانوان ابهر از دانشکده پرستاری دیدار نمودند که در این بازدید  رجبی با بیان این مطلب گفت :دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد در این صورت باعث رشد وآگاهی جامعه خواهد شد. رجبی از پرستاران به عنوان نیروهای توانمند در عرصه ی بهداشت و درمان و همکار و همپای پزشکان یاد کرده وخواستار حل مشکلات پرستاران ودانشجویان این رشته از سوی مسئولان شدند .

                                                 

رئیس دانشکده پرستاری هم در این دیدار گفت کیفیت مناسب آموزشی ،برگزاری همایش های مشترک با آموزش وپرورش دراسفند ماه گذشته ،تربیت بیشتراز 70 پرستار در هرسال برای اشتغال دربیمارستانهای ابهرو شهرهای اطراف، راه اندازی کتابخانه و فعال سازی سایت اینترنتی برای امورپژوهشی را ازجمله کارهای انجام شده در سالهای اخیر عنوان نمودند .

کمبود فضای آموزشی ،کمبود تجهیزات ، نبود وسیله نقلیه برای رفت وآمد دانشجویان،عدم بودجه کافی برای خرید تجهیزات را ازمهمترین مشکلات عنوان نمودند. افزایش فضای آموزشی این دانشکده ازجمله مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده وتا کنون بخشی از مطالعات آن انجام شده است وما برآنیم تا5سال آینده والبته با اختصاص بودجه مناسب و کافی کار بهره برداری آن به پایان خواهد رسید.

در پایان فرماندار ابهرازب خشهای مختلف دانشکده (کلاسهای درس سمعی بصری سایت اینترنتی ،کتابخانه ،پراتیک و...) بازدید کرد.

 این بازدید به همت امور بانوان فرمانداری ابهر به انجام رسید.

 




فاطمه حاجی حسنی ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 6:41 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :24907
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<